Midsommarkrans gjord på kaktus

Nu sticks det! Hektisk dag med massa inköp inför resan. Här snackar vi inte sista minuten, här är det sista millisekunderna det handlar om. Vi hade inte ens köpt cykelskor. Nog för att man brukar lösa allt till slut, men eftersom vi åker på söndag morgon och alla affärer är stängda imorgon så känns vi lite halv handikappade. det är en av våra akilleshälar, att vi inte är tillräckligt förberedda. Jag har inte cyklat en enda dagsrutt (drygt 10 mil) och vi har massa saker kvar att mecka med. Får väll idag lyssna på Timbuktu och hans "det löser sig", så ska nog denna midsommaren bli toppen.
Det värsta av allt är att jag för tillfället inte hittar mitt pass. Så vi får väll simma till Tyskland och sen klättra över bergstopparna för att komma över gränserna till Österrike och Italien.
.
Resorb kommer nog vara en av mina bästa vänner på resan, men känns som att han kommer göra bra ifrån sig framåt morgondagen.
Hade dock gärna bytat ut Resorben med svartvinbärssmak mot att jag hade hittat mitt pass!
Slut på hektandet, nu njuter vi av midsommar.
GLAD MIDSOMMAR

Kommentarer
Postat av: Charlotte Sari

Wow!! Vilket äventyr. Hade jag blivit informerad om eran resa hade jag ju kunnat "sponsra" er med ett par proffs cykelbyxor =). Hör gärna av er om ni cyklar igenom Lugano (jag är hemma tills den 5 juli).

2011-06-25 @ 19:19:25
Postat av: charlotte Sari

Ops!! Glömde ju skriva: Lycka till!!

2011-06-25 @ 19:20:29
Postat av: Svante Svensson



Complementi per questo risultato. Abbiamo incontrato un padre felice e suo figlio alla la pizzeria al centro della città di Grado. E siamo molto impressionati. Abbiamo letto il vostro blog che è veramente interessante e divertente.



Christopher!



Non dimenticare d´imparare italiano. La lingua più bella del mondo.



Ciao

Svante e Margareta di Uppsala

2011-07-16 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0