tur att fartkamerorna stannade hemma

Tyskland är ett jäkla skitland. Inget internet existerar här tydligen så därför får min fantastiska syster assistera genom att skriva inlägget till oss. Detta inlägg är gårdagens efterlängtade inlägg. Ikväll kommer dagens resa att publiceras. Enjoy...
Natten tillbringades mellan två snarkande valrossar i en fotölj på båten till Rostock. Väl i Rostock 6 på morgonen började vår förväntade mördardagmed svårigheter att hitta ut ur stan. Men då pluffs, dök en helskön tysk upp och följde oss ut ur stan. Sen väntade några mil med helkassa vägar och en som körde om pappa med en liggcykel. Sen lurade cykelslingorna oss på en massa omvägar som man efter nån timmes dålig sömn gärna skulle ändrat på. Vi sökte upp ett McDonald's i en timme för att kunna skriva i bloggen genom Wifi. Tydligen var man tvungen att vara tysk för att få använda det och jag såg inte tillräckligt arisk ut. Då fick vi nog, vi vräkte i oss burgarna sen hade vi en lång raksträcka på några mil, på den legendariska väg 103.. vi tog igen en bunte tid rejält. Vi cyklade lika snabbt som en jude under andra världskriget cyklade. Den rundan tog kål på mig ska jag säga er, så en massa påfyllning och mys vid sjön gjorde de sista timmarna mycket lättare.
Vi cyklade idag 15 mil på 8 timmar och 35 minuter. Det som är så skönt är att när man cyklar är man varken hungrig, kissig eller trött, men så fort man hoppat av cykelfanet så blir man allt på samma gång. Nu blir det att sova något såå fruktansvärt.
Förresten... jag gjorde av med 5009 kalorier idag. Snart kan man spela plockepin med mig. Lär inte röra mig ändå, så trött kommer jag vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cykelfanet????????inte alleredan?

2011-06-28 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0