Tur vi inte skriver med benen

Nu har vi äntligen fatt tag i internet hos nagra oerhört trevliga hotellägare i Zerbsts. Dessa estetarhotellägare har gett oss ett uppiggande rum med varma färger. Iofs är vi väldigt varma men vi behöver allt uppiggande vi kan fa. Igar när jag skulle skriva sms till min syster sa slumrade jag till mitt i sms:et samtidigt som jag tryckte pa suddaknappen.

Dagens strapats började i Pritzwalk och slutade 15,5 mil senare i Zerbats. Idag har det gatt väldigt, men framförallt förvanande smartfritt. Jag, Christoffer har de senaste dagarna haft lite smabekymmer med bland annat nacken, ett knä, en ta men vi pushar varandra hela tiden vilket gör det mycket lättare . Morgonpasset gick superbra med raksträcka hela vägen. Lite trakigt med raksträcka men hellre det än dom hemska vägarna som väntade oss senare pa dagen. En tysk cykelkarta borde funka i tyskalnd men helt plötsligt var vi ute pa en aker med massa härligheter som verkligen inte gör vara cyklar franchesca och graciella nagot gott. Där var talamodet nära att spricka men framförallt fanns en rädsla av att cykeln skulle ga sönder.

Boende är inte det lättaste i detta landet vid denna arstiden. Nar man har cykel blir det mindre roligt att aka massa omvägar, men när man väl kommer fram mar man som en gud.

GAstone hade pa sig pulsmataren idag och han brände sanslösa 6100 kalorier .
Vi startade idag 8.30 och var framme 18.30 . Nu ska vi äta gott och dricka lite beer innan man helt plötsligt vaknar imorgon och ska pa det igen. 

Hinner inte skriva mer . Dom ropar scheize at mig nu . ska försöka fixa wiifii imorgon . Ha en fantastiskt kväll i Sverige.


Liggande cyklist hjälpte oss med vägen


Fina cykelautobahn i tyskland


Kommentarer
Postat av: Alice

Så jävla häftigt säger jag bara! Glömmer aldrig när vinsto nere i bistron en kall vinterdag och du berättade att ni skulle cykla till Italien. Sjukt coolt! Nästan så jag är sugen själv faktiskt :) ha en uderbar resa och jag hoppas allt går väl! Ska följa bloggen! Kram

2011-06-28 @ 23:22:38
Postat av: bellabus

Kungar! Ni gör mig stolta!

2011-06-29 @ 00:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0